sobota, 23 czerwca 2012

rozświetlacz REVLON

Heeeeej !  :)

Dzisiaj o rozświetlaczu firmy REVLON- Bare It All. Czytałam/oglądałam wiele notek/filmików dotyczących tego produktu. Same ochy i achy ! :) A więc nie czekałam ani chwili i zakupiłam go dla siebie !
Cena śmiesznie niska. Z przesyłką zapłaciłam 15 zł!
I największy plus tego produktu -POMPKA !! Używanie go staje się higieniczne i dziecinne proste. Wyciskam tyle ile chcę.
Jego pojemność to AŻ 22 ML

Dostępne są bodajże tylko 3 odcienie. Ten, który wybrałam jest najbardziej popularny i musiałam trochę poczekać na jego dostępność.
Jak widać wybrałam kolor 370 - PINK-A-BOO.
Tutaj zdjęcie robione w pełnym słońcu, rozświetlacz nie 'roztarty', nie wklepany, aby uwiecznić jego kolor.


Jak widać konkretny ze mnie bladzioch :) Kolor dla mnie jest idealny !!
Tutaj produkt już wklepany w skórę.



A tu zdjęcie z fleszem. Najbardziej mi zależało, żeby rozświetlacz nie składał się z wielkich drobin brokatu. Ten jest przepiękny, Konsystencja kremowa, nie czuć żadnych drobinek, nic nam nie wędruje po twarzy. 
Jestem MEGA  zadowolona ! I jeszcze ta cena ! Rewelacja, polecam !

2 komentarze: