sobota, 2 czerwca 2012

Zmora okularnicy

Cześć!
Dziś przychodzę z nietypowym pytaniem. Nie wiem czy wy też macie taki problem, ale mnie to okropnie irytuje. A mianowicie chodzi mi o okulary przeciwsłoneczne. Moje okulary nawet po chwili noszenia, dosłownie po dwóch minutach pozostawiają ślad na nosie... Nie ważne czy co chwila poprawiałabym ich miejsce położenia na nosie, zawsze się pojawią !
Może dziewczyny, które codziennie noszą okulary mają swoje patenty na 'noski' ? W internecie czytałam, że poluźnienie ich wcale nie jest pomocne.
Jedyną ciekawostkę jaką znalazłam, to puder nałożony na noski. Podobno może pomóc. Na dniach na pewno wypróbuję :)

Dzisiejszą sobotę spędziłam w łóżku. Caaaały dzień przeleżałam, zajadając się truskawkami z ogródka. Smakiem żadne im nie dorównają !! Rewelacja, mogłabym je jeść codziennie, mniam!
na dokładkę arbuz :)

1 komentarz: