niedziela, 10 czerwca 2012

YVES ROCHER -50% !

Heej,
przychodzę do was po przeczytaniu notki u Belli. Opisała właśnie trwającą promocję na stronie internetowej producenta (niestety dziś jest jej ostatni dzień). Yves Rocher.
Promocja polega na : dokonaniu zakupów na kwotę min 100 zł (plus, przesyłka za zakupy powyżej 100 zł jest darmowa:). Następnie wpisujemy kod promocyjny FOR YOU. Naszemu zamówieniu ubywa 50% ceny :)
Bella pisze, że kod jest tylko jednorazowy, jednak możecie wysyłać paczki na różne adresy (koleżanki, chłopak etc).
Ja skusiłam się na parę rzeczy. Początkowa kwota wynosiła 104 zł, po wpisaniu kodu do zapłaty mi zostało 52 złote !
Dziękuję Belli za wpis! :D
No i zapraszam zainteresowanych na zakupy.

3 komentarze:

  1. Super, lecę w takim razie na zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh, chyba się spóźniłam :(

      Usuń
    2. Ajjj, no niestety ;/ Ale słyszałam, że firma YR często robi różnego rodzaju promocję :)

      Usuń