wtorek, 1 maja 2012

ZIAJA, LOVELY

Hej :)
Po ostatniej notce o Ziaji oczywiście nie zniechęciłam się do tej firmy. Zaopatrzyłam się dodatkowo w  tak zwany Bloker. W Rossmanie, za ok 7 zł.

"Regulator pocenia - działanie blokujące: skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu. Nie pozostawia śladów na ubraniu.

Sposób użycia: używać przez 2 - 3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1 - 2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji. Przebadany dermatologicznie w Klinice Dermatologicznej w Białymstoku pod kątem ewentualnego działania toksyczno-drażniącego."

Jestem z niego bardzo zadowolona, rzeczywiście działa i tak bardzo się nie pocimy. Wiele moich znajomych również go używa i podziela moje zdanie.
Jedyne co mi przeszkadza to zapach. Producent zapewnia, że bloker jest bezzapachowy, ja jednak wyczuwam nutkę czegoś nieładnego :) Jednak wybaczam mu, bo działanie ba bardzo fajne !





Kupiłam również preparat do suwania skórek z firmy Lovely. Również z Rossmana i jak dobrze pamiętam to cena nie przekroczyła 6 zł. 
"Preparat do usuwania skórek zawiera wyciąg z aloesu. Ułatwia usuwanie skórek, zawiera kombinacje ścierających mikroskładników o kulistych kształtach, pozwalających n delikatne usunięcie narośniętych skórek, dzięki zawartości aloesu zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, a także odżywia i wygładza."
Owe kuliste mikroskładniki są widoczne w słoiczku, jednak aby je poczuć, trzeba się postarać by znalazły się na paznokciu. Sam produkt jest bardzo fajny, jednak trzeba go trzymać trochę dłużej na paznokciach niż droższe preparaty.
 Ja nie mam większego problemu ze skórkami i regularnie je usuwam. Jednak wydaję mi się, że dla osób mający większy problem z narośnietymi skórkami produkt może okazać się za słaby. 
CO do nawilżenia, to również się zgodzę. Myślę, że za taką cenę warto spróbować :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz