sobota, 12 maja 2012

EVELINE, skoncentrowane serum 3 w 1 do rzęs

Skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1 Advance Volumiere. Używałyście ? :) Ja jestem w trakcie i póki co jestem naprawdę miło zaskoczona. Serum kosztuje ok 10 zł i powinno się je nakładać na noc.

" Nowoczesne serum do rzęs łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany BIO RESTORE COMPLEX ™ gwarantuje głęboką odbudowę, regenetację i ochronę struktury włosa.
Specjalnie zaprojektowana szczoteczka i satynowa konsystencja kosmetyku sprawią, że Twoje oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
W skład serum wchodzą specjalnie dobrane składniki naturalnego pochodzenia:
- BIO RESTORE COMPLEX ™ zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu.
- Kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs.
- D-panthenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce. "


                                           

Serum może też mieć drugie zadanie. Bowiem może być wykorzystywane jako baza pod tusz do rzęs. W tym zadaniu również u mnie się sprawdza. Według wpisów innych dziewczyn, podobno właśnie tutaj spisuje się najlepiej.
Używacie? Jak wrażenia?



2 komentarze:

  1. Ja się właśnie przymierzam do kupna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz w fazie testowania, koniecznie daj znać jak sprawuje się u Ciebie :-)

      Usuń