czwartek, 3 maja 2012

TAG

Zostałam otagowana przez dziewczynę mającą najbardziej zadbane włosy BlondHairCare ;) Za co bardzo dziękuję bo jest to pierwszy TAG  w moim w życiu :D


1. Jak wygląda Twoja wieczorna i poranna pielęgnacja twarzy?
Aktualnie wieczorem myję twarz alterra ze szmatką muślinową. Następnie na twarz nakładam serum anti-aging mieszając czasem z maścią z wit A. Na rzęsy nakładam odżywkę z Eveline i jakiś balsam ochronny na usta. Rano przemywam twarz tonikiem i nakładam krem Oeparol. 
2. Kraj, który chciałabyś zwiedzić to...
Hiszpania i koniecznie Australia <3
3. Wymarzona długość i kształt włosów?
Hmm takie do piersi. Kształt taki jaki najbardziej pasuje do mojej twarzy (tego jeszcze nie wiem jaki :D)
4. Ile minut dziennie poświęcasz na makijaż?
Taki zwykły dzienny nie więcej niż 20 min.
5. W którym idolu kochałaś się jako nastolatka?
Haha, wielu ich było. Pierwszym jakiego pamiętam to jeden z członków Kelly Family :D
6. Krem czy olejek?
Właśnie przymierzam się z zakupem olejku do ciała, a więc na tą chwile brak odp :)
7. Do jakich urodowych celów dążysz, a jakie udało Ci się już osiągnąć?
Dążę do przede wszystkim nieskazitelnej cery, długich rzęs i pięknych włosów. Co osiągnęłam ? Dłuższe (ale to jeszcze nie to) rzęsy.
8. Ulubiony blog modowy?
Nie mam ulubionego :)
9. Ludzie lubią Cię za to, że...
Specyficzne poczucie humoru. I za to, że jestem dobrym słuchaczem :)
10. Szorty czy spódniczka?
Szorty zdecydowanie wygodniejsze (wietrzne dni), spódniczka natomiast dodaję dziewczęcego wdzięku :) Ale patrząc na zawartość mojej szafy - szorty.
11. Czy jest coś, co Cię denerwuje w blogowaniu?
Jestem dość świeża i jeszcze nie wiele mogę na ten temat powiedzieć :)

W regulaminie TAG oczywiście jest podane, aby otagować konkretną liczbę dziewczyn. Jednak jestem tu nowa i tak naprawdę nie wiedziałabym kogo :) Także to pozostawiam dla chętnych dziewczyn, które mają ochotę otagować się same :D

2 komentarze:

  1. Kto z Kelly Family?? Paddy?? Ja w nim się "kochałam" w podstawówce :D:D:D ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak ! Haha, dokładnie on, piękny Paddy ;D

      Usuń