poniedziałek, 23 kwietnia 2012

ZAKUPY !

Hej :)
Wczoraj zrobiłam małe zakupy. Kupiłam trzy rzeczy, a nie wydałam nawet 20 zł - LIKE IT !

Świeczka z Biedronki o zapachu owoców cytrusowych:
Bardzo lubię rześkie zapachy, ten pachnie b.ładnie!

Następnie kupiłam sobie lakier do paznokci. Już od dawna szukałam jakiegoś koloru nude, ale nigdzie nie mogłam znaleźć idealnego... Ten jest ok, ale wydaję mi się lekko za pomarańczowy.


Nie lubię tych klasycznych lakierów z wibo, za ich gumową konsystencje. Właśnie z tej serii mam idealny kolor, ale przez tą 'gumę' nie da się go nakładać...

Trzecią rzeczą jest niżej wspomniany krem do mycia twarzy z Alterry:

Jeszcze go nie używałam, bo wykańczam jego poprzednika z Nivea. Nawiasem mówiąc jest bardzo wydajny, używam go już prawie rok, a zobaczcie ile jeszcze mi zostało:

To wszystko. Przepraszam za jakość zdjęć, ale robię je iphonem. Mam aparat w domu, ale aktualnie nie mam kupionych do niego baterii :)


1 komentarz:

  1. http://dagakusnierz.blogspot.com/2012/04/giveaway-buty-do-wygrania-twoj-wybor.html
    GIVEAWAY ! BUTY DO WYGRANIA GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń