środa, 4 kwietnia 2012

VATIKA - migdałowy olejek

Vatika - migdałowy olejek do włosów zniszczonych.
Przez wiele lat prostowałam swoje włosy i sukcesywnie sobie je SPALIŁAM ! Mogłam je dosłownie palcami  'porwać' od końcówek, aż po same końce... Prostownice odstawiłam dobre parę lat temu (ok 4-5), a moje włosy wciąż nie wróciły do normy. Oczywiście są w lepszym stanie, ale wciąż są suche, po rozdwajane i sianowate.

Używałam wiele szamponów, odżywek, masek itp typowo drogeryjnych. Od nie dawna staram się korzystać z bardziej naturalnych dobroci. Jednym z nich jest właśnie ten olejek.

Pojemność to 200ml, po paru użyciach, ubytek jest nie wielki - plus za wydajność. Użyłam go może z 3 czy 4 razy, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Pierwszy raz moje włosy są choć odrobinę nawilżone nawet następnego dnia po umyciu włosów. Dawniej ten efekt był paro godzinny ...


Jak najbardziej polecam ! Jest wiele odmian olejków Vatika i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Cena również jest nie wielka (nie całe 20zł).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz